דף הבית » מידע מקצועי » למעלה מוזיקה מזרחית מרגיעה

למעלה מוזיקה מזרחית מרגיעה

למעלה מוזיקה מזרחית מרגיעה

מוזיקה מזרחית מרגיעה היא סוג של מוזיקה ששימשה במשך מאות שנים על מנת ליצור סביבה מרגיעה. נמצא כי יש לו השפעה מרגיעה על המוח בנוסף להיותו מרגיע. סוג זה של מוזיקה ניתן למצוא בכל רחבי העולם, אך הוא מקושר לרוב עם תרבויות אסיה. ישנם סוגים רבים ושונים של כלים שניתן להשתמש בהם לסוג זה של מוזיקה כגון כלי מיתר, חלילים, תופים ועוד. יש אנשים שמאזינים לסוג זה של מוזיקה כדי לעזור להם להירגע או לישון.

להלן דוגמה למוזיקה מזרחית מרגיעה:

מה הפירוש של מוזיקה מזרחית?

המונח “מוזיקה מזרחית” מתייחס לקטגוריה רחבה המשלבת מגוון רחב של צורות מוזיקליות מובהקות שמקורן במדינות שונות הממוקמות באסיה. יש אלמנטים של מוזיקה טורקית, מוזיקה פרסית, מוזיקה יהודית, מוזיקה ערבית, וכן מוזיקה ממרכז אסיה, דרום אסיה, דרום מזרח אסיה ומזרח אסיה.

איזה סגנון זה מזרחי?

בעבר, המונח “עיצוב אוריינטלי” מתייחס לאיכויות האסתטיות וגם הפרקטיות של חפצים שמקורם במדינות מזרח אסיה. מאגר זה מתייחס לעתים קרובות לפריטים שמקורם בסין, יפן ומדינות אחרות בסביבה הקרובה כמו וייטנאם או תאילנד.

הכלים המשמשים בעת יצירת מנגינות מוזיקה מזרחית

הכלים המשמשים במנגינות מוזיקה מזרחית הם בעיקר:

כלי הקשה: דרבוקה – דומבק – מצילות רעידות ופינג – מקלדת מזרחית – פסנתר קצבי מזרחי – ערכות תופים מזרחיות (סוגי תופים תפורים ומעורים) – קלימבה – קיק פאד – בנדיר

כלי נשיפה: מפוחית ​​– קלרינט – חליל – אובו

כלי מיתר: גיטרת Fretboard – נבל – בגלאמה – עוד – טמבורה – קומבוש – מנדולינה – קנון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן